fluppfluppflickan

2011-08-16
02:33:16

I´ve Got A Friend!!
Ah! för några månader sedan så va jag med upp till sthlm med Bildprofilen och då gick jag Lolle, Erik och Milton på gamla stan. Lolle va tvungen att ladda sin mobil så vi gick in på Seven Eleven och gjorde det. När vi satt och väntade då kom det in en ganska kort kille med Röd typ, "bandana". Jag va nära på att ramla av stolen för han va så himla söt^w^ Sen kom jag på mig själv att jag satt och stirrade på honom och killen han hade med sig kollade JÄTTE surt på mig. Så jag vände bort blicken och började prata med Erik. Efter ett tag gick dom ut, men stannade utanför. Så jag fortsatte kolla lite i smyg. Sen frågade Erik något så jag vändebort blicken för att svara och när jag kollade tillbaka igen så va han borta... :C  Men iaf! Nu är det så att... Jag har tänkt på dendär pojken på Seven Eleven och försökt kommapå ett sätt jag skulle kunna  hitta honom igen, vilket inte gick så bra. Jag gav upp... och så kollade jag igenom bilder från NärCon för visste att några vänner skulle va med där. Och däe såg jag någon jag kännde igen sjukt mycket men kunde inte kommapå vart ifrån, men jag addade honom på facebook, och vi började prata lite smått. sen frågade han varför jag addat honom. då hade vi pratat ganska mycket. Då sa jag att han va sjukt lik någon jag sett lr mött. och då tänkte jag massor. DÅ kom jag på det! det va den söta killen från Seven Eleven!! Och då förklarade jag hela historian om när jag såg honom och hur jag tänk på honom och klurat i timmar! och nu av en slump hittade jag honom! Jag är så sjukt lycklig!! och han är jätte snäll!! och större anime freek än mig! fatta hur coolt det är! så! nu vet ni det^^ Jag hittade honom jag letade efter^^ Coda kallas han^^ <Coda3 ^^
godnatt^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: