fluppfluppflickan

2011-03-25
19:05:50

Aah!! Krock i huvet!! Jag är lycklig, för...

Aah!! Krock i huvet!! Jag är lycklig, förvirrad, rädd och säker... Ah!! Det är jätte kul och jätte jobbigt på samma gång^^' Shippo ringde förut och sa att han ångrade det han skrivit till mig och jag vart typ jätte glad^^ och så ska man va med Akamaru hela kvällen^^ kanske natten oxå^^ men iaf, va på focus med vänner och hade det jätte mys. Sen kom X:et och då vart jag jätte sur för han gav mig bitch-blickar hela tiden! Jag blir så jävla arg på honom! -.-' sedan gick jag och Akamaru runt lite och kom på att det skulle va lite trevligare om man sa "samlag" istället för "fuck". Akamarus bror höll med oss^^ hmm... Pojkar borde gå med bara en handduk på sig^^ det är smexigt ;P Nu ska jag mysa med Akamaru och brodern^^ Chao! :D


Kommentar:
#1: Akamaru

aww^^ myspys med Annatre^^

2011-03-29 @ 21:47:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: