fluppfluppflickan

2011-03-22
11:44:12

Gårdagen började helt underbar men slutade...

Gårdagen började helt underbar men slutade i kaos och tårar.... Va hemma hos Toru med Akamaru och Ino och vräkte i oss choklad, frukt, marsmalows och citron kex^^ vi vart så himla tjocka^~^ och så satt jag och lekte med Torus och tittade på hennes tyllKlänningar. Sedan när vi åkte hem träffade jag och Ino Akamaru som skulle ha åkt med bussen 2 timmar innan, men den hade inte sett henne så hon hade stått ute under det tiden^^' sedan när jag väl kom hem tog jag det lugnt och badade. Satte mig vid datorn, och då började det jobbiga. Mitt ex hade sökt upp mig på facebook och trackat mig massor och va jätte dryg mot mig. Jag vart jätte sur och ledsen så jag smsa Shippo om hjälp men då sa han att han hade problem själv. Då frågade jag vad som hänt, då på han åt mig att lämna honom ifred.... Jag vart rädd för att jag sagt lr gjort något fel mot honom... Och mitt ex fortsatte att va jobbig... Och sedan lite senare började mina föräldrar bråka och då fick jag panik och satte mig i ett av hörnen i mitt rum, lyssnade på musik och somna... Så rädd har jag inte varit på länge... Och så mycket tårar... Önskar att X:et kunde sluta och sluta försöka va kontakt.... Jag önskar att jag visste vad för problem Shippo har så jag kan hjälpa honom lika mycket som han har hjälpt mig.... Jag önskar att mamma och Micke kunde sluta bråka.... Jag önskar att jag kunde slippa paniken varje kväll... Jag önskar att jag kunde krama Shippo och säga hur ledsen jag är för att jag alltid skriver så deppiga sms och frågar om hjälp hela tiden... *Suck*


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: