fluppfluppflickan

2011-03-25
12:41:45

Mardröm.... jag hoppas allt bara är en mar...

Mardröm.... jag hoppas allt bara är en mardröm.... Jag ville aldrig göra det värre för dig.... Du räddade mig... Varför kan jag inte göra något annat än att göra dig arg...? Jag önska du va lycklig... Men det är du inte.... Om du va det skulle jag Me va det... Men nu är jag krossad... Pga mina egna handlingar.... Varför slutar det alltid med att jag sårar någon...? Och nu när du inte vill va i närheten av mig.... Vet jag inte vad jag ska ta mig till.... Du sa att jag skulle va stark... Att jag ska lita på mig själv och lära känna mitt inre jag.... Men när jag väl började se klart.... Sa du ifrån... Nu är allt suddigt igen... Och jag saknar dig.... Jag behöver din hjälp och ditt stöd... Kommer du någonsin förlåta mig.....?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: