fluppfluppflickan

2015-03-08
22:03:00

Tjena!
Som vanligt är jag sämst på att skriva av mig... skäms på mig!!
Ännu en vanlig sak brukar ju vara att jag är kär/"krossat hjärta".
MEN!!! inte den här gången!!
 
För jag har kommit på en sak... Varje kille jag har dejtat/varit tillsammans med har alltid varit för snälla/mesiga/toffliga/svartsjuka/Spelberoende(!!). och asså... jag har insett att jag är knepigare än vad jag trodde...
För det jag BEHÖVER hos en kille är en blandning mellan passionerad kärlek och exploderande hat. 
Han får inte vara för bekväm eller snäll eller följsam. 
 
Ge mig en man med explosiv ADHD. Som kan driva mig till vansinne och samtidigt kunna lugna ner mig genom att bara lägga sin hand på min axel. 
Jag vill ha en såndär kille som alla vanliga tjejer tycker är dum i huvudet.
För jag behöver någon som jag kan vara dum i huvetmed. 
 
Många tycker att jag är en öm och omtänksam person, som är jordnära, sansad och lugn. 
Men varje dag känner jag en glödande smärta i bröst och buk av att inte få ut alla känslor.
Varje dag får jag impulser och bara vill slänga in någon i skåpen i skolan med ansiktet först, bara få höra det krashande ljudet och se blodet strömma. 

Med utsidan av en ängel och insidan av ett brinnande lik som bara väntar på att få explodera ut ur skalet.
Jag tycker nästan synd om den man som kommer lyckas att öppna upp mig helt...
För kommer ta slut på honom och sedan lämna honom åt de döda... 
Jag dödar helt enkelt folks hjärtan.. Det kanske till och med är mitt kall i livet...
 
Låt mig få göra dig illa... <3 ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: