fluppfluppflickan

2011-04-20
02:24:29

Epic Success FTW!!

Hmm.. Två dagar i rad har jag varit överkvinnlig av mig för att va jag, Hade T.O.M Smink idag...*Suck*

Pojke när jag vaknar igen då^^' Om jag går och lägger mig så att sägs ;P Har Äntligen Klippt Luggen Igen!!!! Det vart EPIC SUCCESS!!! *Awesomeness FTW* Jag är GLAD! Haha ;P Tagga Paris på Fredag då! Måste dock gå upp typ 03:00?!?! WTF i tell you!
Idag va Akamaru Lagom smart och sköt longboarden på min fotled så den är svullen som F**! Min reaktion blev något i stilen: VA FAN AKAMARU!?!? AJ!!! xD Och Ero-senie Bara Garvade åt mig-.-'' Kom på Att jag blivit Solbrännd... IN YOUR FACE SIS! hon vart jätte sur på mig^w^'' Hehe (a) måste köpa nya skor.... mina är jätte slitna^^ och varma^^' SMART! lr inte.... hehe^^'

ska kolla på massa filmer nu... CHAO!!!! xD

(BTW! Har typ blivit sams med Ex:et... Ex = Ero-senie )


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: