fluppfluppflickan

2012-08-03
12:57:55

Vad du kallar 'här'...

Jag har tänkt.... Har sett massa mamma-dotter filmer nu på senaste tiden och märkt att... Jag har aldrig varit speciellt social mot min mamma... Lr hennes sambo.... Men jag har aldrig känt mig hemma med dom.... När dom varit borta i USA i 2 veckor så brydde jag mig knappt om att dom kommit tillbaka... Nu även när jag tillbringat en månad av mitt sommarlov med dom på landet så känner jag fortfarande ingen skillnad... Samma dag som vi åkte hem så kramade mamma om mig och sa: Det är så skönt att ha dig tillbaka här hos mig.. Precis som alltid innan ekade den där meningen i mitt huvud..... "mamma.... Jag kan inte komma tillbaka, för jag befann mig aldrig och kommer aldrig befinna mig i vad du kallar 'här'..."


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: