fluppfluppflickan

2012-08-25
11:30:44

Woopwoop!!

Idag ska jag till viktor och spela massor och mysa, äta och dricka gott^^ stannar hos honom tills imorn^^ woho! As nice! ;D
Men förutom det har jag nu börjat på kungsgårds gymnasiet i Norrköping som är as mysig^^ klassen är typ... Speciell.... Men alla är snälla trots att dom ser lite bitchiga ut^^' vi har bara 2 killar i klassen men båda är schysta och trevliga^^ en av dom är kort och har dreads som han alltid har hopsatta i en boll vilket är lite synd.. Men det bästa med klassen är nog vår mentor^^ jobbigt nog heter hon oxå Anna så får införa min nickname Annie totalt nu^^' men Anna är sjukt snäll och har bra humor och okej musiksmak^^ men mer om detta skriver jag ngn annan gång, för nu ska jag städa färdigt och sen kolla på en cosplay/lajv parad^^ nice nice!! (^∇^)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: