fluppfluppflickan

2012-12-16
15:43:12

uh..
okej.. gårdagen va det fest.. som spårade ur.. Ian började bråka med hans ex för att hon ljuger massor... Ida vart för full och mådde as dåligt... Påväg hem fick jag hålla koll på Ian så att han inte skulle börja slå sönder sina nävar.. när vi kom hem rökte jag 7 cigg helt själv på Ians balkong medans jag skrev av mig massor.. vilket sedan blev en låt.. nu är det 40 min kvar av min tid i Vansbro... kommer sakna Ida, Matilda, Tiny, Jakob och Ian som fan! Vill inte åka hem än.. kommer försöka spara ihop pengar så jag kan åka upp hit igen snart.. Ian kommer antagligen flytta ner till skåne efter gymnasiet för att plugga till undervattens svetsare... kommer aldrig få åka ner dit och hälsa på honom... det suger... är inte pepp på att åka tåg idag... inte pepp alls.. vill ha min gitarr så jag kan skriva färdigt låten på tågen hem... men har jag den med mig? nej.. -.-' och vill inte sitta och spela när Ian och dom lyssnar... Igår gav Ian mig en as bra idé! iomed att jag går turism så kan jag söka jobb i fjällen som skid/snowboard lärare/guide! jag kommer bo i fjällen! jag kommer slippa familjen!!! tanken gör mig lycklig! jag har äntligen hittat något jag kan se fram emot med gymnasiet! men jag vill fortfarande int hem.. :'C det kommer göra mig nere igen.. :/ men har inge val precis... vill bara slippa hela skiten med att va under 18 och inte få bestämma över sig själv... uuh... döda mig... ._.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: