fluppfluppflickan

2013-04-24
00:59:34

Long Time No Seen...
Hello!
Va ett tag sedan sist... Och det har hänt massor! kommer bara ta upp det viktigaste...
 
-Smurf: Vi är inte tillsammans längre.. och det har varit den största anledningen till varför jag inte skrivit..
vart sjukt nere och stängde in mig helt från omvärlden.. Men nu är vi vänner igen och träffas ibland^^ kan dock va lite jobbigt ibland då det fortfarande finns vissa känslor kvar. men det går att ignorera tills jag kommer hem typ^^' vissa tycker att jag plågar mig själv genom att träffa honom, men ajja.. jag vill ju fortfarande träffa honom, även om det inte är som förr..^^'
 
- Familjen: vart ska jag börja..? Det har varit totalt KRIG hemma i flera veckor... och massa psykolog möten.. klarar inte av att mina föräldrar är hemma 24/7.. jag får seriös ångest av det... jag känner ett starkt behov av ett husdjur man kan gosa med, men drt går inte pga mammas allergier och bådas fobier.... Min syster har precis flyttat till Nya Zealandoch det gör lite ont att veta att jag måste resa till andra sidan jorden för att få krama henne...</3
 
-skola: JAG PALLAR FAN INTE!!!! Hatar klassen, linjen och skolan...ska byta till FMG musik, för jag brinner mer för sången och musiken än för turism.... ajja, väntar på svaren nu.. får se hur det går...
 
 
nu kan jag inte hålla ögonen öppns mrts... aå god nstt och sov gott^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: