fluppfluppflickan

2013-05-16
11:43:05

Happiness, Panic and choices.
UhrrDuhrr.. gårdagen va kaos, glädje, ångest och självkänsla.
Intagningsprovet var total nervositet och mängder av mod. Det va as kul och det gick sjukt bra! 
Sångdelen va läskigast^^' Spelade fel ackord på ena låten ett par gånger men jag gjorde tydligen snygga räddningar istället för att bara stanna och börja om^^ 
Monologen som jag va nervösast inför va lätt roligast! Nettan, som jag framförde den för, är min systers gamla mentor. Så det va ganska skönt att ha det för henne då jag känner henne från innan^^
Dans-delen va kul men jobbig. Fick som vanligt ont i knäna och tydliga tecken för att jag har värdelös kondition..
Men allt-som-allt så va det mest kul^^
 
Efter intagningsprovet så gick jag och käkade på stan och träffade på Dex, Stefan och Schäfer. 
Det va ganska skönt att träffa Dex och Stefan, men Schäfer va så sjukt bitter så det sänkte mitt mod..
Dom frågade ifall jag ville följa med och spela Magic men kändes inte rätt på något sätt.. 
och så fort jag kom hem började bara tårarna rinna och jag fick ångest.. jag har inte en aning om varför men det bara knöt sig i magen och jag kände inte för att göra något alls... Så la mig i badet och låg kvar där i 2 timmar.. 
utan tankar och med strömmande tårar..
 
Senare på kvällen så Ringde min skåning och då vart allt bra igen, som tur är.^^ så vi satt och pratade i säkert 3 timmar om allt mellan kroppsbehåring till lajvminnen^^ kändes så jävla underbart att prata med honom igen då jag inte gjort det på vääääldigt länge^^' så vi låg i varsin säng, i olika delar i sverige och bara pratade på, sådär som nära vänner gör bäst^^
 
Nu ska jag snart dra ner till stan och träffa Dex, käka och sen ta mig till Magic turneringen^^
 
" now kids.. There's a difference between kneeling down and Bending over.. "
 
Bye Bye^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: