fluppfluppflickan

2013-05-24
09:17:42

Meow..
Jag dör lite innombords... 
Saknar syster så mycket att det skär i kroppen.. 
Jag kom nästan 2 timmar förtidigt till skolan idag för att jag 
glömde bort att det är fredag och att jag inte har språk...
Vi har muntliga nationella i matte vilket jag inte är pepp på alls..
Ska till bup vid 11 så kommer inte hinna äta lunch...
Måste stor städa mitt rum så fort jag kommer hem
annars får jag inte träffa Dex och jag behöver det för mår piss...
Jag är allmänt deppig och orkar inte med skolan och hemmet..
Jag kommer säkert bråka med min mentor idag för jag är tvingad till att
göra en uppgift jag verkligen inte vill göra..
Är as nervös för att jag inte ska komma in på FMG till hösten..
Ifall jag inte kommer in så kommer jag hoppa av skolan för trivs inte på nuvarande...
Jag har ont i nacken och axlarna för har spännt mig massor pga stress.. 
Har knappt sovit något senaste veckan...
Har varit massa bråk hemma..
 
Jag vill iväg från allt jävla skit....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: