fluppfluppflickan

2013-05-08
00:51:27

orkar inte uppdatera allt som hänt....
Well... så mycket för den vänskapen.. let's see... tror vi va vänner i 3 veckor... och vad hände nu då? 
Jag är blockad överallt igen, han skyller allt på mig, i'm the total bad guy! 
Saken är att jag inte fattar för 5 öre vfr han är så jävla sur och arg på mig. 
Jag kan inte rå för att mina känslor svalnat. Och att jag vill ha friheten ett tag... 
så ska bara chilla nu i sommar, skaffa ett sommar ragg och leva livet! 
jag orkar inte haka upp mig mer på honom för jag har inte lust att tro att det är chill 
men sen vänder det som en singlad krona.
 
Men nu ska jag prata med Dex (ny kompis som inte är straight) han är bäst^^ bye^^

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: