fluppfluppflickan

2014-04-13
01:08:27

fuck....
Hej.. har kommit på att jag bara skriveer hän när jag känner mig otroligt glad eller otroligt ledsen...
Nu är jag ledsen... inte bara ledsen, känner mig värdelös, som en idiot, ful, oönskad, bortglömd, bortkastad, ensam, oattraktiv, osynlig, lite, svag, hatad, mm...
Dagen gick från att vara helt underbar till att bli ett jävla helvete... 
känner hur jag helt plötsligt är oerhört ensam... väntar på medelanden från personer som säkert aldrig kommer skriva först... förväntar mig alltid att få en blick av intresse av någon på krogen, men ingen verkar se mig... Väntar på att någon av ens gamla vänner från hemstaden ska skriva och kanske fråga hur jag mår, men dom har jag knappt hört av sedan jag flyttade för 2 år sedan... tänker att dom kanske saknar mig eller undrar hur jag mår... men dom säger inget... ingenting alls typ... väntar på att en i klassen ska säga förlåt för vad hon sagt och gjort mot mig och resten av klassen, men inte ett pip hörs från henne... 
väntar på att få uppmärksamhet som kvinna och inte ses som pojkflicka mer.... allt mindre som kille... vill kunna få komplimanger från killar... inte en klapp på axeln... jag vill känna mig speciell.. bara ibland iallafall... 
framför allt nu när allt rasar samman igen... nu när allt i mitt förflutna kommer tillbaka som ett spjut i bröstet...
 
 
fan... 
Jag orkar inte mer...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: