fluppfluppflickan

2011-02-17
22:43:10

Hemma.... ^^
JAAA!!!!! Morbror är här!! *Lycklig* brottades nyss med honom^w^ Fick dock ont i ryggen.... Har fortfarande sjukt ont i halsen oxå :'( Ska va med Toru-san imorn!!!! <3 <3 Kommer ha FETT med kul! ska träffa hennes vänner^^ får nog flörta lite med killarna... dom kanske skulle Lana istället -.-' Kommer inte på frågan! inte om jag får bestämma iaf;P
Shippo-san va sur igår... hans pappa störde honom när han körde en jätte turnering i HoN och det resulterade i att dom förlorade och åkte ut:'8 tycker synd om honom... ca 5000:- på spel oxå.... SURT! Men sa till honom att inte deppa för det^^ För han borde veta att hans pappa inte ville göra honom ledsen^^ för han är jätte snäll^^ om jag fick chansen skulle jag flytta hem till dom... Till och med hans lillebror (som kan va sjukt jobbig) är för söt för att motstå^^' lillasystern är allmänt söt (känner henne inte så bra) ^^ Och Deras hund e den snällaste och sötaste hunden jag träffat! Hon är den första Schäfern som jag inte har varit rädd för^^'
Nu ska jag nog vara lite mer social mot morbror och syster^^

Chao! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: