fluppfluppflickan

2011-02-16
23:52:42

Sova!
Är trött, och lite halv sjuk^^' men tänker gå till skolan imorn! så e det! ;P
Har precis kollat på; Final Fantasy VII: Advent Children^_____^ Är lite små kär i karaktärerna ^^'
Har pratat med Tobi-san... Snäll pojke måste jag säga^^ kommer nog lägga upp en bild på honom varesig han vill det lr inte^^' Hehehe;P sista låten jag kommer lyssna på blir nog; Promise me, med Dead By April<3 älska låten^^ 
Vill till Shippo-san!! Han sa idag i skolan att han inte hade tid denna vecka... :( Men veckan efter lovet ska jag dit, för det bestämmer jag nu! sådet så;P Åh Saknar honom... Hihihi^^ busade med honom i skolan idag^^ han e så söt! <3
Men nu måste jag sova^^'
Chao;P <3

Kommentar:

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2011-05-27 @ 12:02:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: