fluppfluppflickan

2011-06-13
22:45:38

FUCK YOU!
Det här va ju jävla nice! Önskar att jag vetat det här jävla mkt tidigare! pratade med mamma nyss för hon verkade nere. hon sa att morfar låg på sjukhuset för att han ramlat. då tänkte jag; han är ju gammal och sånt kan hända. men då kläcker hon ur sig att mormor och morfar varit alkohol och tobak missbrukare sedan hon va liten! Visst, jag va medveten om att dom rökte men inte så att det gick över gränsen till missbruk! jag har inte märkt det, men undrat. vafan! har inte jag rätt att veta sånt här? Mormor har ju fan fått stroke för att hon ramlat ner för trappan för ett år sedan, och nu säger mamma att det va pga alkohol missbruket. Jag va ju fan 14! tyckte hon seriöst att jag va ''för liten'' för att veta lr?! fan... jag mår så jävla dåligt nu... :'(  tänk om det är något mer hon döljer för mig... hjälp... jag vill inte mer.. jag orkar fan inte med det här.... jag har varit så jävla nere senaste dagarna... en häst jag tränat i typ 3 år blev avlivad för några dagar sedan, och så va jag elak mot Shippo-san för att jag gick överstyr... och nu det här... varför händer så jävla mycket mig....? Förlåt shippo.. jag menade aldrig att såra dig... du är en av mina allra närmsta vänner, och jag skulle inte palla att förlora dig.... du vet att jag kan va helt ''out of my minde'' men jag försöker behärska mig.... det gör jag... Gomen ne... <3    



Ett tips: Var snälla mot dom ni älskar och ta hand om varandra. ni kommer ångra er om ni gör något dumt... jag har själv varit med om det... istället för ett ont ord va tyst, lr radera det bara ur minnet.. om ni ser någon som gråter, gå fram till den personen och trösta den, även om det kanske inte är eran bästavän... ser ni någon som står ensam och ser nere ut, ge den en kram och gör den glad... ni kan hjälpas åt att hjälpa andra, och försök få så många som möjligt att le och visa glädje. för då blir man glad själv. jag lovar^^
 Godnatt alla, och sov gott! Peace out!<3

Kommentarer:
#1: SuperMagnus

Föräldrar gör underliga saker för att skydda sina barn... Men jag gillade den andra delen! fortsätt så :D

2011-06-14 @ 12:14:50
#2: Nea

Älskade Anna, du kan ringa och väcka mig mitt i natten om du vill, om du vill prata, du vet att jag älskar dig syster♥

2011-06-14 @ 15:29:21
#3: Anonym

Magnus, nea, Jag älskar er så sjukt mycket... vet ni det? <3 ni är bäst! :')

2011-06-14 @ 19:21:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: