fluppfluppflickan

2012-12-14
09:36:17

Nervositeten slår till...
Gaaah!! Idag åker jag till Vansbro!! är as taggad och äckligt jävla nervös!! :S hoppas allt går bra med tåg osv nu bara.. va tvungen att boka om första tåget igår då det jag skulle ha åkt med vart inställt.. men nu är det fixat och allt ska gå bra(förhoppningsvis)^^' jag hatar lite på mig själv för att jag är en så nervös person när jag ska till nya ställen och endast känner 1 person där.. på lördag kväll ska jag och Ian på fest med hans vänner och jag känner inte en jävel förutom Ian.. hur ska detta gå?? ingen som vet. lägger nog upp något om resan när jag kommer till sala lr Vansbro^^ men ajja... det jag ska fokusera på just nu är matte provet som är nästa lektion och SEN får jag oroa mig om resan! Hade tyska prov på första lektionen och jag tror det gick ganska bra. men man vet aldrig med tyska.... inte det lättaste språket precis^^' Well.. nu ska jag lyssna på massa chill och lugnande musik så att jag är lugn och klar i skallen inför matten^^' Cya soon Bitches! ;D<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: