fluppfluppflickan

2012-12-06
10:25:00

whoopwhoop!!
 sitter i skolan och är allmänt bitter... mensverk suger, men det är ju int nå nytt precis.. well... idag blir det att boka biljetter till vansbro för 14-16e då det blir att åka upp till Ian^^ är fett pepp på det och lite nervös för att va tvungen att göra 2 byten på vägen och att det kommer ta runt 5-6 timmar... men annars är ja glad^^ 
bråkade Med viktor igår och jag vart gaanska skrämd då han för första gången blivit arg på riktigt för att jag frågade ian om vad han vill ha i julklapp i skype när viktor satt brevid... han vart as arg och iprincip kastade ut mig.. sen spammade han mig med sms och skype medelanden.. GAAHH!!! klarar fan int av han... men nu ska jag inte sitta fast i det som stör mig och får mig att må dåligt, utan se framåt mot det roliga som ska ske^^ blir så glad över att jag har Ian att prata med när ja mår dåligt för han gör mig alltid glad^^ förutom när han är stressad, för det smittar av sig^^'
 
 
Well.... nu ska jag återgå te skola så...  Cya! ;D<3
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: