fluppfluppflickan

2014-04-25
00:30:00

herre gud!
...och hur i helvete ska jag fixa det här?!? *SUCK* Varför ska det finnas kärlek nu för?!?
Jag vill seriöst inte ha något med kärlek att göra för stunden.. och vad händer? Jo, mitt kk faller för mig.. PLADASK! Vad gör jag nu..? Vill ju inte såra honom.. men känns lite skumt att ha sex med en person som gillar en mycket mer än vad man gillar den tillbaka.. :/  Och även om han säger att det är lugnt och att han inte blir sårad så tror jag inte ett skit på det. killar ljuger minst sagt lika mycket som tjejer.. 
 
nu kommer jag låta som världens slampa.. men vem ska jag ligga med nu..? har väl egentligen 3-4 pers som är tänkbara men vet inte hur deras syn skulle vara och man går ju inte precis bara fram till någon och typ: "Tja, Vill du bli mitt KK?"  Ne precis... 
 
och det hjälper ju inte direkt att det börjar bli varmt ute och mina hormoner hör race i min kropp 24/7.. -.-'
INTE OK! och sen va det ju detdär med dendär killen som är så fruktansvärt söt och gullig, och när jag väl lärde känna honom, en transsexuell brud... Jag vart så ledsen :C och för den personen önskar jag verkligen att jag var bi!
 
ae.. fan.. allt suger just nu! 
Fuck it! Im gonna watch Air Gear....<3 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: