fluppfluppflickan

2015-03-17
10:16:00

kärlek och självhat
Ni vet den där pirriga känslan man kan få när man träffat en ny person och den är sådär underbar och mysig? Well... Om jag inte är försiktig kommer jag nog kunna sumpa mitt nyårslöfte... Visst, jag behöver någon som håller om mig, kysser mig och bryr sig om mig.. Men jag tror fortfarande inte att jag är redo för ett nytt förhållande än.. Jag vågar inte chansa. För jag vill inte såra honom.. Han spelar med öppna kort, och det är nog det jag drar mig lite till.. Han skulle inte såra mig. Jag är en sån jävla tönt! Jag hetsar säkert bara upp mig över det för att jag bara är nyfiken som fan som vanligt! *suck*Jag hatar kärleken lika mycket som jag älskar den. Life sucks right? ;) Cards on the table, I'm always getting raped by karma..

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: