fluppfluppflickan

2014-05-07
07:56:58

YES!
Tjenare igen! Jag mår prima! Eller, har träningsvärk i armarna som satan men det är bara resultat på att jag körde på igår på gymmet!
var där med Seifart och Samuel^^ Det var så jävla roligt! så nu kommer jag gymma med dom så ofta jag kan^^ dom kör 5-6 dagar i veckan^^ jag ska nog börja med 2-3 dagar i veckan^^' kommer bli grymt! måste gå upp 10 kg enligt läkaren och jag kan inte gå upp i fett direkt så då blir det muskler istället^^
start: 54.7 kg mål: 65.0+ kg

något annat som gör mig as glad; jag har ett nytt kk ;) oh yeah^^ and he's good ;) och det bästa, vi bor typ 10 min ifrån varandra ;) im gonna get laid!

så allt som allt, jag mår as bra nu ;)
på lördag-söndag blir det hem till bästaste Björn och chilla som vi gjorde förr^^ <3

bye bye <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: