fluppfluppflickan

2011-04-22
04:27:56

Resan har börjat!! Nu är det ungefär 1 1/2...

Resan har börjat!! Nu är det ungefär 1 1/2 timme sedan vi gick upp, och just nu sitter vi i bilen till skavsta. Men Shit vad ljust det är ute!! :O sommar snart!! Men först Paris!! Jag är så jäkla taggad! Var varit hyper och över peppad i typ 2 dagar!! Epic awesomeness!! Onee-Chan vart sur på mig för att jag pratar hela tiden och jätte fort ^^' men va fan!? Vi ska till Paris! Hur jävla Nice är inte det!?! Jag kommer nog bli solbränd ^^ pepp! Kommer nog ladda upp lite bilder senare när jag kommer hem igen^^' våran familj är typ jätte teknologis! 2 med iPhone, 2 med iPod, 1 iPad, 1 dator, 2 system kameror, en filmkamera och en massa jävla sladdar! Inte mycket alls.. Nee... XD jag har 3 kepsar med mig, och inga solglasögon... O.O'' det är ganska drygt att inte ha brillor... Får köpa ett par^^' AH! Ska bli så jävla kul!! Men får uppdatera mig lite mer lite senare^^' min mobil dör snart x'D bye!


Kommentarer:
#1: Neea

2011-04-22 @ 14:25:25
#2: Neea

vete tusan vad som hände med kommentaren innan o.O''

anyway!

Ta många bilder och lägg upp på bloggen!♥

Jag vill se alla! :3

Kan duu inte ringa mig när du är hemma igen?? ^^♥

I HAVE A PLAAN! >:D

2011-04-22 @ 14:27:00
#3: Anna

kan ju allt id försöka^^' både syster och mamma fottat som fån^^' och syster filmar ganska mycket så det kommer bli awesome!

visst kan jag det! i love plans^^

2011-04-23 @ 09:14:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: