fluppfluppflickan

2011-08-08
03:14:06

Nu Jäklar!
Har inte haft lust att blogga för 5 öre sen incedencen med mormor och allt... vart lite jobbigt ett tag där... Aja, börjar komma tillbaka på banan igen... hmm... vad har ni missat... Jo! Har börjat leka lite med Tomas^^ ska faktist träffa honom idag och kolla p film^^ hihi, myspys ftw! ;D det är doch lite jobbigt att mina vänner "Usch:ar" honom... :/ Dom ser honom inte på samma sätt som jag... och det är för att dom dömmer... man måste öppna ett ostron för att se dess fantastiska insida... Och han tillåter mig att komma in... första gången vi busade, sa han att jag omedvetet manipulerat honom. och nu efteråt att han är svag för min blick... ^^ så sött^^  hihi^^ nu slutpratat o honom^^'

Min mobil har dött!!! D: så nu har jag en gammal ericsson R600 O_o' det duger... -.-'  Häromdagen va vårat crew Hemma hos toru^^ vi grillade och jag och Johan va grillmästarna^^ fett med nice^^ Justdet! Mitt ex som jag varit mega sur på till-och-från har en ny flicka som heter Linn, och hon är något av det sötaste jag träffat! :D hon gillar mig oxå!! dom är jätte söta och det ser sjukt kul ut när dom pussas då Willers är 1.97 och linn typ... 1.60 max! det är jätte gulligt^^

Hmm... påtal om Willers, tror/är ganska säker på att jag gillar hans yngsta storebror.... lite jobbigt, för han vill inte ha med mig att göra längre... jag och "vara tyst" funkar inte så bra när det gäller mitt liv och tankar... *suck* sumpade honom ganska hårt...

Jag fixar med min longboard just nu så kan inte åka ftm... men det kommer va fett värt det när jag är klar^^ *lycklig*
är just nu småpepp på att börja skolan ign^^ saknar några i klassen som jag inte träffat undet lovet, vilket suger hårt...    -_- har lirat lite LoL med grabbarna i crewet under lovet och körde mid en klasskompis i går natt, vilket va sjukt kul. ävenom våra stats inte va så bra^^' har saknat honom mycket^^ det roliga är att för bara några år sedan va vi värsta ovännerna och nu är vi faktist gansk nära :) det blir jag så himmla lycklig av^^

Har senaste dagarna nördat sönder filmen och varit allmänt osocial in real life. om man kopplar bort skype såattsäga^^'

OH! Sjukt bra band.... *trummvirrvel* NoFence!! Pojkarna är jätte snälla och söta^^ doch har jag inte fått en så bra uppfattning om basisten än... men dom andra 3 är så jäkla charmiga!! :D framförallt Max^^ sjukt schysst är han oxå^^ 

Jag har blivit Cola beroende O.O lite leskigt måste jag säga... :O

Aja, får fortsätta skriva när jag hr mer tid och inte är dötts trött^^' Sov sött alla gulliga små människor där ute i världen^^ Chao ;P <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: