fluppfluppflickan

2012-08-02
00:19:05

Annie is back again!

Whoop whoop! Jag är tillbaka!;) oj vad länge sedan det va jag sist la upp något^^' Har som vanligt haft pojk-besvär, kommit ur dom och sedan hamnat i nya. Typiskt mig såklart..-.-' Men slut på depp snacket för denna gång! Har tillbringat hela kvällen med en god vän med smeknamnet "Tranan" som jag inte träffat på år och dagar känns det som^^' vi har varit ute och gått i Norrköping där jag nu mera bor^^ Träffade på en annan gammal gemensam kompis på vägen och stod och snackade med honom och hans vän ett tag, vilket va sjukt kul och trevligt:) sedan gick jag och tranan hem till mig och tog en kopp kaffe på balkongen vid 22~23 tiden och pratade minnen och lajv-upplevelser:) Måste säga att dagen vart lyckad! Ska åka iväg till Taizé, Frankrike, på lördag! Vi kommer åka med buss från söderköping vid 04:00 och åka i ca12 timmar för att ta in på ett hotell/vandrarhem och sedan åka 12 timmar till dagen därpå sen är vi framme^^ om det går som planerat såattsäga^^' och på hela resan hem och tillbaka kommer jag ha en personlig kudde och dator med mig! Big LIKE! Men nu ska jag nog ut på en natt promenad så kanske skriver något när jag är tillbaka^^ Men annars Cya;) P.s. Har för övrigt färgat håret och är väldigt nöjd^^ D.s.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: