fluppfluppflickan

2012-08-03
14:41:15

Shippo-san...

Shippo är en av dom jag skrivit som mest om på både blogg och i dagbok... Han är en sjukt underbar person som jag älskat utan att bli besvarad på samma sätt... Han vet mer om mig än vad någon av mina vänner och familj... Vår vänskap började i samband med att vi började i samma klass i 7an... Han har hjälpt mig genom nästan alla mina hinder dom senaste 2åren..... Han är en trotsig liten krabat som gärna vill ha rätt precis som jag... Jag önskar honom all lycka i världen då vi brutit kontakten mellan varandra på senare dagar... Saknar honom så sjukt mycket men ska va stark och försöka glömma honom.... Om 3 år kanske det är lugnt igen... Inget som är säkert... Men något jag drömmer om.... Att vår vänskap ska slå rot inom oss igen.... Och att vi får en chans att starta om på nytt.... Men tills dess får jag glädja mig åt minnen och gitarr spel... Saionara.... Emil Shippo Holmes....<3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: