fluppfluppflickan

2012-12-18
10:55:23

jag pallar inte skiten!!
Svenska lektionen = frågesports spel. vad hände? ju, bara för att jag kunde svara på de frågorna jag fick och på dom som andra inte kunde svara på så sägen en brud i klassen: "Anna, du är som ett jävla lexikon kan inte du bara hålla käften ibland? Då behöver inte lärarna favorisera dig framför oss andra." Tror horjäveln att jag vill va favoriserad? tror hon ens att jag vill gå i den här förjävliga klassen?? för det vill jag fan inte! vill inte gå i klassen jag går i, linjen jag går eller skolan! jag tror fan jag kommer spy på henne snart, för hon ger mig allergiska reaktioner!! Jag vill inte vara här.. aldrig med.. någonsin... men vad kan jag göra...? vill inte gå om 1an... Jag får ångest varje morgon jag ska ta steget ut ur dörren och jag vet att skolan väntar... varför kan inte jag bli omtyckt...? slippa bli utstött och stirrad på bara för att jag är mig själv...? jag vill bara lägga mig ner och dö.. orkar inte kämpa på med det här längre... jag vill inte ens va kvar i den här staden... knappt ens detta land... jag är så jävla trött på hela skiten! jag vill få en chans att få starta om på nytt.. men varje gång jag försökt så uppstår samma gamla vanliga problem.. : jag är för annorlunda för att passa in... someone wanna do me the favor to take my life..?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: