fluppfluppflickan

2012-12-15
11:33:54

VANSBRO!
Då är man här då! fett mysig stad och det är massa snö överallt!!! ^^ sitter just nu med Ian och kollar på youtube klipp, dricker kaffe och chillar:) fattade int att jag åkt från Norrköping förrän runt 2 tiden inatt då vi kollat på Underworld Awakening.. Träffade Tiny och Jakob igår^^ Tiny är liten och allas slagpåse^^ snäll pojke^^ än så länge har jag endast träffat fett awesome människor här i Vansbro^^ men har int träffat en enda brud än så får se vad jag kommer tycka om Ida och Matilda och framförallt vad dom kommer tycka om mig :S är nervös igen.. uuh.. men jagfår gömma mig bakom Ian om det blir för jobbigt^^' Resan igår vart lite problematisk då tåget mellan Sala och Borlänge vart försenat med 40 min och jag vart as stressad och nervös som fan.. men det löste sig iaf så det är ju bra^^ Nu ska jag duscha och stuff så.. Byebye^^<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: