fluppfluppflickan

2013-01-20
02:54:00

Ey! Emotions.. you're drunk, go to bed..
hmm.. har snackat en del med Smurf nu.... och har märkt en sak... JAG ÄR JÄVLIGT GLAD FÖR ATT JAG KAN DISSA MINA EGNA KÄNSLOR OM JAG INTE GETT EFTER ÄN!! Grabben har fan ALLT jag vill ha hos en kille! how the fuck did this happend?? O_O  jag hatar att erkänna det, men tror fan jag börjar bli kär..... -.-' 
 
ajja, har nu suttit i årsmöte med GD i 13 timmar nu och är jääävligt glad över att det är slut!! Kramade Tibbers nyss och då sa han, "det här är sista gången du ser mig i ett samband med GD". VAD FAN?!?! HAN ÄR MITT GOSSEDJUR! ååh... nu ska jag ut och agera skorssten!! chao!
 
"hoppas bara att Smurf inte får mig att falla... cause then i'm fucked..."

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: