fluppfluppflickan

2013-01-27
23:32:16

Pheew..~
Nu har jag haft ett påklistrat leende typ hela dagen, kramp i kinderna, och ont i huvve...
MEN! jag har 2600:- i mobilpengar så ska skaffa mig en xperia när jag orkar.. 
saknar min pojkvän och att ha honom i mig, cause DAMN!
 
Having sex with him will end up being my fucking drug!! Fuck, i want him so bad right now..;)
 

ja, jag är kanske liite av en sexälskare och kåt som ett jävla djur, men vad jag vet så gillar han det då är det ju lugnt.... ;)
 
påtal-om-inget, Det snöar ute.... massor... Fuck off snow!! -.-'

ajja, flummt inlägg och nu aggar farsan på att jag inte lägger ner datorn så atte... 
 
BYE BITCHES! ;D<3
 
Älskar dig min Smurf<3

Kommentarer:
#1: smurf

Nej

2013-01-27 @ 23:36:35

vad älskling..? ^^

2013-01-29 @ 12:15:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: