fluppfluppflickan

2013-05-10
22:02:19

Landet!
Mamma och pappa + 2 vänner till dom har nu åkt iväg på kryssning^^
så jag är ute i fransberg (mitt ute i ingenstans) med 2 hundar, 4 småbarn och 3 vuxna.
Dom vuxna är Johanna, Emil och Anna^^ Johanna och Emil är som 2 äldre syskon till mig då jag och min syster är uppväxta med dom. Det va väldigt länge sedan jag träffade dom och det är så sjukt skönt att va här^^
Anna är Emils Flickvänn och är sjukt snäll och har sjukt bra humor! 
 
Det känns lite off att va på landet då jag inte har någon teckning på telefonen alls och ganska kast internet.
Men det är lite lättande på ett sätt då jag inte är uppkopplad på heltid^^ 
Sitter istället och myser med hundarna och hoppar studsmatta med äldsta barnet som heter Wille och lär honom att göra framåtvolk^^ Får även lyssna på när han berättar om hans spel och liknande^^ är så himla mysigt!
 
Saknar Stina massor... Läste hennes blogg förut och hon verkar sjukt nere :/ Det är så svårt att finnas som stöd för henne när hon nu befinner sig på andra sidan jorden:/ men hon trivs iaf med barnen hon är "nanny" till^^ 
Jag träffade henne inte så mycket när hon bodde i lägenheten i stan för då visste jag att hon fanns i närheten hela tiden. Men nu är det lite tufft då jag inte kan hälsa på henne och kramas, skratta och dricka te när jag vill :C 
Framför allt nu när jag verkligen vill träffa henne... Men i höst/vinter så kommer vi antagligen åka dit och hälsa på^^ Pepar redan som fan!
 
Fick ett brev från Film&musikgymnasiet idag och hoppade omkring av lycka! Fick allt jag behöver för intagningsprovet! Ska framföra 2 sånger, 1 monolog och delta i en dansklass^^ är as peppad! dock har jag inte så lång tid på mig att förbereda mig då jag har det redan på onsdag!! Sångerna har jag dock stenkoll på, utan tvekan! Måste framföra Vem kan segla och så har jag valt låten Your Song som eget förslag^^ är dock lite nervös inför monologen.. den är ganska lång och småknepig^^' men det löser sig^^ Får be om lite tips från Kim, Stina och Kajsa^^ Är glad  över att jag inte är en övernervös person^^ 
 
Nu ska jag plugga på monologen och sv nationella talet^^' nationella talet skrämmer mig dock då min lärare är ett jävla as och och jag inte skrivit några förberedelser alls... :/ men det löser sig nog^^ (hoppas jag xD )
 
 
Well... det va allt för mig för ikväll^^ ska försöka få tag på syster och peppa lite med henne^^ Bye beloved ones!<3 :3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: